CONSELL PARROQUIAL  del 13/10/22

Després de la pregària, vam donar la benvinguda a Rosa Miralpeix i a Gustavo Guevara que s’incorporen al Consell.
       Vam fer un repàs del que havíem viscut: ■ Felicitàvem i agraíem a la Maria Bargalló l’homilia de la Festa Major. ■ Valoràvem positivament la Romeria a Montserrat amb el desig d’ampliar el número de participants. Enguany es va ajuntar amb la trobada diocesana a la Sagrada Família. ■ També va agradar molt el concert d’orgue i flauta a St. Llop. ■ La pregària a la Virgen del Rosario amb els seus cants va ser molt participada i va agradar a tothom.
       Vam reflexionar sobre algunes millores que cal aconseguir: ■ Demanar al Despatx que la Parròquia pregui per persones que estimem (qualsevol dia de l’any present) i, a més de posar-ho a la cartellera, es posarà a la pantalla. ■ Els catequistes han de demanar el certificat de no-delictes sexuals i resulta complicat per alguns. ■ La preparació a la Confirmació d’adults es farà un diumenge al mes, després de la missa de St. Llop. ■ Agraïm a la Sabina Llorente, que canvia de municipi, la seva atenció religiosa a la Residència Vitàlia. Ara cal decidir el seu relleu en aquesta tasca.
            Mirant endavant: ■ Vam procurar que quedés assegurada la participació en les trobades diocesanes: d’economia (22/10); de visitadors de malalts (29/10); de Càritas (5/11) de responsables de la litúrgia (12/11); de formació per tothom (14-17/11). ■ Pregària al cementiri el 2/11 a les 12 i 16 h. ■ Festa de St. Andreu, 29/11: Vespres a les 19h., concert d’orgue a les 19:45h. i 30/11, a les 11h., Missa solemne amb la participació de la Coral Ferran Sors i predicarà l’homilia Mn. Josep Torrente, rector de St. Pere i St. Pau del Prat. ■ Les decisions que afecten al desembre es publicaran al Full Parroquial i al WEB:  https://santandreudelabarca.parroquia.cat
Catalan CA Spanish ES